درمورد کنفرانس بین المللی برند (1) - سطح یک - گفتن

گفتن

λεγειν

للحق

"کنفرانس بین المللی برند"

با خبر شدیم کنفرانسی تحت عنوان « کنفرانس بین المللی برند » یا "Int'l Brand Conference" با رویکرد جایگاه برندسازی در بازارهای رقابتی قرار است طی روزهای 19 و 20 دی ماه 1386 مصادف با اول محرم الحرام 1429 و January 200810 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردد.

این کنفرانس دومین کنفرانس برند می باشد(اولین کنفرانس برند در بهمن ماه 85 برگزار گردیده است) که با همکاری گروه پژوهشی رهیافت (مؤسسه بانتا)وشرکت مشاوران نوآوران داتیک (اینوویت)،با حمایت و پشتیبانی وزارت صنایع و معادن، سازمان توسعه تجارت، سازمانمدیریت صنعتی و اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران، هم چنین مشارکت تنی چند از مدیرانو صاحبان صنایع برگزار خواهد شد.

به گفته برگزار کنندگان، این کنفرانس با رویکردی علمی و پژوهشی به بررسی جایگاه برندسازی در بازارهای رقابتی می پردازد و در نظر دارد به اهداف ذیل دست یابد:

1. توسعه و ترویج دانش مدیریت برند
2 . ترغیب سازمان‌ها به تدوین استراتژی‌ مدیریت برند به عنوان عاملی استراتژیک در حیات سازمانها
3 .معرفی جایگاه و نقش برند در توسعه بازار
4 . جلب توجه قانونگذاران به قوانین و مقررات در پیشبرد برندهای ایرانی

حامیان دولتی کنفرانس:

وزارت صنایع و معادن، وزارت بازرگانی، سازمان توسعه و تجارت، اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران، انجمن بازاریابی ایران و سازمان مدیریت صنعتی

حامیان علمی کنفرانس:

دانشگاه الزهراء(س) و دانشگاه آزاد اسلامی

حامیان تجاری کنفرانس:

همراه اول، بوتان، مهرام، سایپا

دبیر علمی همایش: دکتر میر احمد امیر شاهی (عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا)

و مهم ترین بخش هر کنفرانس، سخنرانان بین المللی:

سخنران اول

Kevin Lane Keller - استاد بازاریابی دانشکدهمدیریت  Tuck

بیوگرافی:

کارشناسی اقتصاد و ریاضیات از دانشگاه هنر و علوم Cornell

کارشناسی ارشد بازاریابی از مدرسه ی صنعتی و دکترای بازاریابی را از دانشگاه Duke دریافت کرده است.

این پروفسور تجارت، یکی از مبرزین امر تجارت و نامگذاری(برندینگ) در دنیا محسوب می گردد. مدرّس مدرسه ی تجارت و بازاریابی Tuck در کالج Dartmouthمی باشد.

سوابق تدریس:

دانشکده ی بازاریابی دانشگاه دارت موس

دانشگاه دیوک

دانشکده ی بازاریابی و تجارت دانشگاه کارولینای شمالی

دانشگاه استنفورد

دانشگاه والز جنوبی

دانشگاه کالیفورنیا، برکلی

مشاور بازاریابی بانک آمریکا در سن فرانسیسکو

فعالیت های صنعتی:

"مشاور، حامی و سازنده ی بسیاری از برند های کمپانی های بزرگ و کوچک در جهان بوده است. او معتقد است یک برند تنها نام یا لوگو نیست، بل که مناسباتی است بین مصرف کننده گان و تولید کنندگان برای برقراری ارتباط."

مشاور و سازنده ی برند های:

Coca-Cola *

Disney *

Intel *

Starbucks *

Nivea

Ford

Accentor

Allstate

 American Express

 Blue Cross Blue Shield

 Campbell Soup

 Exxon Mobile

  General Mills

 Goodyear

 Kodak

 Levi Strauss

 Mayo Clinic

 Miller Brewing

 Nordstrom

 Procter Gamble

 Shell Oil

 Unilever

Young & Rubicam

مشاور خبرگزاری ها و مطبوعات:

New York Times

USA TODAY

Los Angeles Times

Boston Globe

Chicago Tribune

Wall Street Journal

Newsweek

Time *

Business 2.0

Advertising Age

Brand week

NPR

مؤلف کتاب: " Strategic Brand Management"

نویسنده همراه Philip Kotler در کتاب " Marketing Management"

 

نوشته شده در دوشنبه ٢٦ آذر ۱۳۸٦ساعت ۱۱:٢٢ ‎ب.ظ توسط محمّد مهدوی‌اشرف نظرات () |