گفتن

گفتن

λεγειν

تلاش - درس - خر خونی و ... دانشگاه تهران - امیر کبیر - شریف .

پسر عمه و دو تا از بهترین دوستام که از من بزرگتر بودند و الآن رفتند دانشگاه و من امسال باید برم !

اما حالا که اون ها منو در حال درس خوندن می بینن میگن : همه دانشگاه ها مثل هم اند - فرقی نمی کنه تهران باشی یا تبریز - روزانه باشی یا شبانه - به خودت فشار نیار و ...

کات

من : سلام دختر خاله

دختر خاله : Hi ,

من : خوبی؟

دختر خاله : MerC , یک کمی به خاطر امتحان Tofel استرس دارم

من : خب - من باید برم - کاری نداری ؟ - سلام برسون واسه خاله و خدا حافظ.

دختر خاله : No thing , Ba bye.

دو سال بعد  - پشت کامپیوتر -  دختر خاله on میشه - اون دانمارک و من از ایران.

من : hi دختر خاله - حالا حسابی باید خارجی شده باشی ها!

دختر خاله : سلام - نه عزیز من  - این جا هوا اینقدر سرده که ادم به فکر هیچ چیزی جز کرسی نیست - بشینی روی زمین - زیر کرسی - باقلای داغ بخوری و ...

آخ کاشکی الآن ایران بودم ...

کات

ساعت ۳۰ / ۸  شب - شبکه دو  - کامران نجف زاده گوینده خبر بیست و سی : سلام سردار نامی - چند تای دیگه C 130  داریم ؟

سردار نامی : سلام - با عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه دلخراش و تفاضای صبر برای خانواده های آنها - لازم به ذکر است که علت سقوط نقص فنی هواپیما نبوده - ( خب حتما نقص مکانیکی آسمان ایران بوده دیگه  ... ! )

گوینده : مگه این هواپیما باری نیست ؟

امیر: این هواپیما ترابری است و غیر از بار  برای حمل چتر باز ها به کار می رود.

گوینده : ظرفیت این هواپیما ۱۰۰ نفر بوده؟

امیر : ۹۴ نفر بودند نه ۱۰۰ نفر ...

گوینده : خدا نگهدار .

ساعت ۳۰ / ۱۰  - شبکه ۲ - آقای حیدری گوینده خبر : سلام امیر نامی - این هواپیما مگه باری نبوده ... ؟

امیر : این هواپیما ترابری بوده یعنی چند منظوره هستش - غیر از بار برای حمل چتر باز و مسافر در زمان جنگ بکار می رود ( لابد در اخبار ۱ نصف شب - این هواپیما جای Air Bus  را خواهد گرفت ! )

گوینده : امیر این چندمین  C 130  هستش که سقوط می کنه - چرا دوباره از این نوع هواپیما استفاده میشه؟

امیر نامی : امار سقوط این هواپیما در ایران ۵/۰ ٪ و در کشور سازنده همین هواپیما  این آمار به ۵/۲  می رسه ( پس چقدر خوشبختیم ما که ... )

گوینده : علت این سقوط ها چیه ؟

امیر : هواپیما اگر نقص فنی داشته باشه پرواز نمی کنه - پس علت سقوط نقص فنی نبوده  و ...

کات

احتمالا فردا می گویند : باید دنبال جعبه سیاه بگردیم تا علت سقوط معلوم شود .

پس فردا میگن : و حتی فردا های دیگر  می گذرند و بعد از ۱ ماه در روز نامه می خوانیم که علت سقوط از کار افتادن موتور بدون نقص فنی بوده و چون خلبان نتوانسته هواپیما را کنترل کند - خود را کوبانده به زمین تا از خودش شهادت در وکند !

              . . . از کنکور و پرواز و هواپیما ملولم و روده ی راستم آرزوست!

نوشته شده در پنجشنبه ۱٧ آذر ۱۳۸٤ساعت ۱٠:٥٦ ‎ق.ظ توسط محمّد مهدوی‌اشرف نظرات () |

من عشق فعف ثم مات مات شهيدا!!!

عاشق منم...

خيلی سخته وقتی که بفهمی واسه ی همه زيادی هستی!

نمی دونم چرا لياقت هيچ چيز و هيچ کس رو ندارم!!

حتی لياقت مردن!!!

مولای يا مولای انت المعافی و انا المبتلا و هل يرحم المبتلا الا المعافی

نوشته شده در شنبه ٥ آذر ۱۳۸٤ساعت ۳:۳۱ ‎ب.ظ توسط محمّد مهدوی‌اشرف نظرات () |